بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
بــــــــــــــــــارونــــــــــــــی ها....
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 دی 1391برچسب:, توسط فــاطـمـه |

داغونی ام از آنجا شروع شد که فهمیدم

از میان این همه “بود”من در آرزوی یکی ام که ” نبود  



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت14:52---23 دی 1391
من اينو نگفتم گفتم منظورتون از اون جمله اي كه جدانوشتيد چيه؟؟؟؟؟ تو سوليم كه پرسيدم واضح خاستم چيو توضيح بديد....بعدشم مگه من مرض دارم وب خودمون كه هس حالا بيام همه مطالبو بذارم تو وب شما كه چي بشه؟؟؟واقعا نظر چرتي بود...در ضم شما پسرا همتون ترسويين...هيچكدومتون يه اسم نذاشته بوديد من قبلا گفتم پسرا دروغگويي تو ذاتشونه البت به جز بعضياشون كه از خود منم بهترن....

ادمین
ساعت21:41---22 دی 1391
سلام و خسته نباشين وب لاگ شما مورد پسند ادمين اکسير قرار گرفته است و شمار رو دعوات به همکاري در سايت بزرگ اکسير ميکند ما منتظر حضورشما هستيم http://forum.exirchat.com تالار اکسير
http://exirchat.com صفحه خانگي
golhaye.vahshi@yahoo.com ايدي جهت تماس و پيشنهاد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.